דף נחיתה הוא עמוד עצמאי, בלתי תלוי וממוקד אשר נוצר על מנת להוביל אליו גולשים מקמפיין פרסומי בפייסבוק, גוגל, אאוטבריין, טאבולה או כל מקור תנועה אחר ברשת.
בניגוד לאתרי אינטרנט אשר מעודדים את הגולש לחקור, להסתובב ולבדוק את השטח – דפי נחיתה מעוצבים, בנויים ומתוכננים להשיג מטרה ספציפית, ממוקדת ובודדת.
המיקוד, הרלוונטיות וההצעה הייחודית אשר מוצגת בדף הנחיתה היא הדרך בה בעלי עסקים, משווקים ומקדמים באינטרנט מצליחים לשפר את אחוזי ההמרה של הקמפיין הפרסומי, להוזיל את עלויות הפרסום ובשורה התחתונה, להכניס הרבה יותר כסף לכיס.
מערכות מומלצות לבניית דפי נחיתה בקלות
ישנן לא מעט פלטפורמות ישראליות ובינלאומיות אשר מציעות לבעלי עסקים, משווקים ומקדמים אפשרות להקמת דפי נחיתה מעוצבים בצורה עצמאית. הנה המערכות המומלצות ביותר לבניית דפי נחיתה מנצחים:
אקטיב טרייל (Active Trail) הבחירה שלנו לדפי נחיתה באינטרנט
שלח מסר
האם כל דף יכול להיות דף נחיתה?
באופן כללי, כן כל דף יכול להיות דף הנחיתה שלך – אך בפועל, מומלץ בחום להשקיע בהקמה של דף נחיתה ייעודי, ממוקד ומעוצב לקמפיין.
הרבה בעלי עסקים שעושים את הצעדים הראשונים שלהם בשיווק ופרסום באינטרנט חושבים שאפשר לחסוך כמה שקלים ולהעביר את הגולשים לעמוד הבית של האתר או לעמוד פנימי תחת האתר – אך בפועל, זו טעות שעולה להם לא מעט כסף…
לא משנה עד כמה עמוד הבית של האתר הוא מעולה בהצגת המותג שלך, הוא עדיין כולל אינספור הסחות דעת פוטנציאליות (תפריטים, קישורים לעמודים חיצוניים/פנימיים, רשתות חברתיות וכדומה) אשר גורמות לגולש לאבד את הפוקוס מהדבר שהכי חשוב לך. כל הסחות הדעת האלה הן "דליפות" במשפך השיווקי אשר בסופו של דבר עלולות להוביל את הגולש לא לבצע את הפעולה שרצית (רכישה, השארת פרטים, הרשמה וכדומה).
בשביל להבין טוב יותר את ההבדלים, אפשרות לראות את הדוגמא הבא:
#@! להכניס דומה של עמוד בית מול דף נחיתה #@!#
בשני המקרים, הגולש נחשף למותג, אבל בדף הנחיתה יש רק קריאה לפעולה אחת, כך שהסיכוי שהגולש יהפוך ללקוח גדל בעשרות אחוזים.
לסיכום, דף נחיתה מאפשר לך למקד את הגולש האקראי שהגיע אליו ולהציע לו הצעה ייחודית אשר תוביל לשיפור משמעותי באחוזי ההמרה שלך.