כולם מחפשים דרכים להוזיל את עלויות הפרסום שלהם בדיגיטל, עלויות שעלו מאוד בשנים האחרונות עקב התחרות הרבה בערוצי השיווק הללו, ולא תמיד עושים שימוש בשיטה טכנולוגית וותיקה, פשוטה להפעלה ועם אפקטיביות מוכחת – שליחת קמפיין SMS שיווקי לרשימות תפוצה.
יש לא מעט ערוצי שיווק דיגיטליים שזמינים כיום לבעלי עסקים וחברות. יש מי שבוחרים לפרסם במנוע החיפוש גוגל או לכל הפחות להשקיע בקידום אתרים SEO, יש מי שבוחרים לנהל קמפיין שיווקי ברשתות חברתיות שונות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טיק טוק ויש גם מי שפשוט מפרסמים באתרים שונים.
כל ערוצי השיווק הללו מומלצים וטובים אבל העלויות של הפרסום באמצעים הללו הלך ועלה בשנים האחרונות ולא תמיד זמין למסגרת התקציב של בעלי עסקים קטנים או עצמאיים שמחפשים ערוצי שיווק זולים יותר.
עבור כל אלו אפשר להזכיר שיטת שיווק אפקטיבית מאוד וזולה להפליא – שליחת הודעות SMS שיווקיות ישירות למכשיר הסלולרי של הנמען ברשימת התפוצה שלכם.
מדוע כדאי לשווק באמצעות SMS לעסקים?
יש כמה יתרונות בולטים לשיווק באמצעות מערכת דיוור SMS לעסקים:
- קהל יעד ממוקד – רשימת תפוצה יכולה להכיל נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, נשואים ורווקים וכן הלאה. באמצעות תוכנה לניהול רשימות תפוצה ניתן לשלוח הודעותSMS שיווקיות שממוקדות במי שמעניינים אתכם לאותה ההודעה ולהעלות את הסיכוי שלכם להמרה.
- מהירות חשיפה גבוהה – כל הנמענים שלכם יקבלו את ההודעה השיווקית בפרק זמן של שניות בודדות או לכל היותר כמה דקות אם מדובר ברשימה של עשרות אלפי נמענים או מעבר לכך. החשיפה מהירה יותר מכל חלופה אחרת.
- אפקטיביות גבוהה – הודעות SMS שיווקיות שמנוסחות נכון ונשלחות בעיתוי הנכון משיגות שיעור תגובה גבוה במיוחד. הסטטיסטיקות מראות שהודעות כאלו מובילות שליש מהנמענים ללחוץ על הקישור שיש בהודעה (קריאה לפעולה) ומשם כמעט 10% מהם גם יבצעו קניה או הזמנת שירות וכדומה. זהו שיעור הצלחה מסחרר עבור כל ערוץ שיווק.
- קלות הפעלה – ברגע שיש רשימת תפוצה כל שנותר הוא להזמין חבילת SMS לפי ההיקף הדרוש לכם, לנסח הודעה שיווקית ולשלוח אותה. התהליך מהיר וכולל שליחת קמפיין SMS לרשימת תפוצה מהמחשב המשרדי שלכם באמצעות תוכנה שמיועדת לכך.
- שיווק מדיד – אחד הדברים החשובים ביותר בכל קמפיין שיווקי הוא האפשרות למדוד את ההצלחה שלו. מערכות דיוור מודרניות מאפשרות לכם לדעת כמה נחשפו להודעה, מי הנחשפים, האם ביצעו פעולת המרה וכן הלאה. הנתונים הללו שימושיים מאוד בשביל משלוח ההודעה הבאה שלכם והגדלת האפקטיביות שלה.
- עלות נמוכה – שליחת SMS עולה היום כמה אגורות בודדות לכל נמען ובחישוב של אלפי נמענים לכל הודעה מגיעים לעלות של כמה עשרות שקלים בלבד. העלות הזאת נמוכה ביחס לכל החלופות ומשתלמת במיוחד בכל קמפיין שיווקי שתעשו.
קל להבין כמה יעיל ומשתלם יכול להיות עבורכם קמפיין שיווקי באמצעות SMS ולכן כדאי שתבדקו את האופציה הזאת על חשבון או בנוסף לערוצי השיווק הקיימים שלכם בדיגיטל.
המאמר נכתב בשיתוף עם SMS PLUS מערכת לשליחת סמס אשר מעניקה מגוון רחב של יכולות מתקדמות החל מאוטומציה של תהליכים ועד פרסונליזציה ושליחת הודעות SMS מתוזמנות ללקוחות.